dimarts, 8 d’abril del 2014

Júlia, una petita gran princesa.






Podria haver estat un diumenge qualsevol, però aquest diumenge va ser especial, una princesa feia anys, i tots els habitants del Bosc del Donyet estaven preparats per sortir de les maletes i omplir de màgia el seu aniversari.

El Sol solet va sortir per felicitar a la Júlia, i la veritat, no sabria dir qui dels dos brillava més, ja que els ulls de la Júlia desprenien una llum màgica, que va contagiar a tots els seus amics i va fer que les titelles cobressin vida en les seues mans.





La Júlia un solet de nena.



Tots ferem de titellaires.



Tots els nens i nenes van treure el donyet que porten a dins, es van posar el barret i representaren els contes, feren de titellaires-contacontes... per un instant jo vaig ser el nen, un nen que mirava entusiasmat com les cares dels més petits em transportaven a la meua infantessa.



Axí fan, fan ,fan els petits bonics titelles!



M'ho vaig passar molt bé, i es que els pares de la Júlia són encantadors!

Gràcies per tot!!!










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

ALIMENTA ELS SOMNIS