dijous, 31 de gener del 2013

Abiyoyo vist per última vegada en Calaceite

Atenció xiquets i xiquetes, pares i mares del món mundial, recordeu fa poc que el iaio Seeger us parlava d'Abiyoyo aquí mateix, doncs no és només un conte, fa poc de temps me'l vaig trobar en un bonic poble de nom Calaceite.

El meu amic Juan Cabré, ja em va avisar de que en aquest poble habitaven éssers mitològics d'ençà que l'home encara pintava a les coves de la Vallrobira, a prop de la Roca Caballera, inclús hi han arqueòlegs que han trobat proves en les restes del Coll de Sant Antoni de que alguna cosa té a veure la seva desaparició amb els nostre misteriós monstre.

I com que aquest Donyet és del Nord, és del Sud, de l'Est i de l'Oest, vaig personar-me en la ciutat de la franja, en Aragó, per a ajudar al seu Alcalde preocupat perquè Abiyoyo havia fet desaparèixer uns quants arbres mil·lenaris i l'esmorzar d'uns nois que jugaven al carrer.

Però gràcies a Deu que en Calaceite els més petits són valents i m'ajudaren a fer fugir a l'Abiyoyo al ritme d'una màgica cançó i amb el meu Ukelele, i tots cantant. 

Gràcies per la vostra ajuda xiquets i xiquetes, ara cal estar atents en cada un dels vostres pobles i si veieu a l'Abiyoyo aviseu al vostre Alcalde per a que m'avisen, allà dalt d'aquest espai digimàgic teniu les dades del meu contacte per a que em crideu.

Bonic poble Calaceite

En Xesco Boix també va conèixer a l'Abiyoyo

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

ALIMENTA ELS SOMNIS