dijous, 17 de gener del 2013

Papallones i pirates a casa de Laia

Recordeu a Daniela. Doncs a Laia com a la seva cosineta també li agraden els contes, els dracs i els globus. Així que aquest humil Donyet va tornar de nou a Roda de Barà per a fer passar a Laia i a tots els seus amiguets una estona molt divertida. 

Aquell dia va ser molt especial, vaig treure pols màgic d'una de les maletes que sempre m'acompanyen i a tots els nens els vaig convertir en pirates i a totes les nenes en papallones. I així visquérem aventures per un oceà d'imaginació i volarem durant aquell dia lliures com papallones.


Només em queda agrair... perquè hi ha que agrair-ho tot, la sort que estic tenint per les terres de La Costa Daurada, perquè a cada dia que passo aquí m'adono que ni l'avarícia, ni els homes grisos podran mai esgotar les il·lusions de tants nens dispostos a il·luminar amb els seus somriures aquest món que amaga un munt d'alegries, que la gent gran té que aprendre dels més petits la joia de cada instant, perquè uns segons desprès aquest petit moment desapareixerà, i si has sigut feliç aquest donyet farà de bon grat que el següent instant també siga per a recordar.

Amb fadetes com Laia tenim assegurat un gran futur per davant. Gràcies de tot cor, va ser un dia molt especial.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

ALIMENTA ELS SOMNIS