divendres, 19 de desembre del 2014

Les aventures del Patufet a la Llar d'infants El Miracle











Genial, increïble, espectacular, impressionant, màgic... No tinc prou adjectius per descriure aquesta actuació, ni la màgia que es respira a la Llar d'infants del Miracle. 

Durant la preparació de l'espai per fer els contes ja vaig poder imaginar com seria la sessió de contacontes, els nens emocionats, l'equip educatiu "super entregat", la decoració nadalenca imponent.

Patim, Patam, patum!!!


Com era d'esperar, la meva intuïció no ens va fallar.

La Llar del Miracle, és una de les escoles a la que li tinc més carinyo. És un lloc que fa respecte només quan penses en tots els nens que m'esperen amb el seu somriure. A més a més, en aquest espai i ambient tan màgic és inevitable sentir-se petit, molt petit. 


La meva petita gran ajudant!!



El Patufet volador


Vet aquí que fa molt temps...


Tot i així, és precisament a causa d'això que a l'hora de la veritat no dubtes a donar el màxim de tu mateix.



El llop i els tres porquets



El Cargol i l'herba de Poniol.


La cançó de la Lluna.



A BALLAR!!!!


Gràcies per confiar amb Els Contes del Donyet!!!

Moltes Gràcies!!!!




Aquí vos deixe l'enllaç al seu blog:


http://blocs.xtec.cat/llarinfantselmiracle/2014/12/16/teatre-a-lescola-3/

https://picasaweb.google.com/112279072756824241807/TEATREDONYET?authkey=Gv1sRgCPK20prjt57yFg&feat=flashalbum#

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

ALIMENTA ELS SOMNIS