dimecres, 25 de juny del 2014

Festa Final de curs Llar d'infants L´Alba i la Cigonya




El Donyet va sortir del bosc amb les maletes plenes de titelles i contes... l’esperaven a la Llar d’Infants l’Alba i la Cigonya.
Havia d’actuar a la festa de final de curs, una celebració molt emotiva ja que representa el final d’una etapa per a uns nens i les seves famílies: el curs vinent començaran el segon cicle d’infantil, i el Donyet, amb els contes, érem els encarregats de fer que la tarda fora màgica.



Ho tenia tot preparat per sorprendre als nens i a la resta de convidats... el bagul màgic del drac, el Ukelele afinat, les cançons preparades… Però sabeu què?
Al entrar a l’escola, vaig ser jo el que es va trobar una sorpresa, els meus ulls no podien creure el que estava veient... no m’haguera imaginat mai que al entrar anava a descobrir una escola amb un encant especial, una pati que desprenia màgia per tots els racons, un pati que amagava a dins seu un veritable bosc encantat! Era un pati ideal per a infantil, ple d’arbres, plantes , fonts i natura. Tot un mon per a explorar amb els sentits, un pati ple d’olors, ple de vida. Un espai polivalent on els nens i nenes petits poden experimentar i descobrir el mon interactuant amb l’entorn.


A les 17h començaren a arribar les famílies amb els nens, una vegada estigueren tots, es va obrir la primera maleta i va sortir la Lluna, tots plegats, pares i nens cantarem ben fort la cançó de la lluna i la pruna i escoltarem els contes que ens explicaven els titelles... ens ho varem passar d’allò més bé!!!



Hi havia molta gent, mares i pares, nens i nenes, avis i tiets... tots gaudiren i participaren de cada conte, va ser una tarda inoblidable on les titelles i els nens foren els protagonistes.
Quan acabaren els contes, tots menjarem xocolata i coca mentre fèiem globoflèxia i ens maquillàvem de pirates, papallones, spidermans, etc…


Jo em vaig sentir molt a gust i des d’aquí vull donar les gràcies a les directores pel bon tracte que em van donar, son unes bellíssimes persones i unes grans professionals involucrades en l’educació dels seus alumnes.


Gracies de tot cor per confiar amb els contes del Donyet per a una festa tant important!!

Espero que ens veiem aviat!!! 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

ALIMENTA ELS SOMNIS