dilluns, 9 de juny del 2014

El Donyet a Perafort!!





De nou el Donyet torna a estar on the route, aquesta vegada el destí ha estat Perafort, allà m'esperava el Martí: un admirador dels dracs, un petit cavaller de gran cor, un amic dels contes, el meu amic!!

En Martí sempre està disposat a riure, saltar i cantar. En Martí no te por al lleó, perquè com molt bé diu ell: 

El lleó no em fa por
pam i pipa, pam i pipa
El lleó no em fa por
perquè sóc bon caçador
Al matí vull sortir
pam i pipa, pam i pipa
Al matí vull sortir
a caçar-lo sota un pi
En un prat l’he trobat
pam i pipa, pam i pipa
En un prat l’he trobat
i el lleó m’ha mossegat!!




Descarregarem maletes, prepararem els contes i a poc a poc començaren a aparèixer els seus amics, i vet aquí que les maletes es van obrir per portar-nos a Neverland, a on els contes es viuen i l’aire és ple de màgia.




Entre somriures, cavallers, princeses i dracs tots varem tornar a ser nens!! Em vaig contagiar de la innocència dels nens i m’ho vaig passar d’allò més bé!!

Gràcies per tot!! Sou una família encantadora!!

Gràcies de tot cor!!








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

ALIMENTA ELS SOMNIS