diumenge, 4 de maig del 2014

Els Donyets també tenim Mare


PER A MA MARE

A tu, Mare meva
per ser la flor més dolça de la primavera,
tu que sempre seràs el meu estel,
que va allumenant el meu camí,
camí que me portarà a l'alegria.
A tu, Mare meva
t'estime i mai et podre oblidar,
sempre estaràs dintre el meu cor.
Oblidar? Com oblidar a qui m'ha donat la vida?
Pagar? Mai podré pagar-te tot el que m'has donat.
Mare, el teu cor sempre ha sigut meu,
ara vull que el meu siga teu,
i sentir-te ben prop meu durant tota la vida.

                                      Juanvi Quiles Pous





ENTRE AQUESTES DOS FOTOS HAN PASSAT MÉS DE TRENTA ANYS; PERO HI HA UNA COSA QUE NO HA CANVIAT:

JO SOC EL SEU NEN, I ELLA ES LA MEVA MAMI!!!!

MAMI T'ESTIME, T'ESTIMO, T'ESTIM!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

ALIMENTA ELS SOMNIS