diumenge, 2 de març del 2014

El meu amic Alex





El Donyet i el seu bagul va a molts llocs, visita molts racons, coneix a molts nens i nenes, a fades i dracs, ha estat en diferents espais, tots ells amb una màgia especial, però aquesta vegada he anat a casa del meu amic, he estat explicant contes i compartint somriures amb l’Alex.





Que vos puc dir d’ell?


Alex és un company d'aventures, el conec i me coneix com sols és coneixen els grans amics!!!!

Hem travessat la mar, viatjant amb el nostre vaixell de cartró i jugant a pirates mes enllà d'on surt el Sol, fent que els nostres jocs foren màgics, una màgia que no oblidaré mai i que sempre formarà part de mi.

Aquest amic meu, és un Peter Pan molt especial, ell me va obrir les portes per entrar a Mai Més, amb ell m'he disfressat, més d'una llegenda hem explicat i sempre, sempre, un somriure m'ha robat.






Tant amb l’Alex com amb el seu germà Luis a molts mons hem viatjat, visquent històries divertides, històries tristes; una història breu per a quan teníem pressa, una de més llarga per a quan teníem més temps...

Tot plegat, hem viscut un munt d'històries que mai podré oblidar!!!









I a casa seva, el Donyet sempre ha estat molt ben cuidat i es que en aquesta família, són tots uns cracks!!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

ALIMENTA ELS SOMNIS