dimarts, 12 de novembre del 2013

 
 
QUI ÉS EL DONYET?
 
 
 
 
 

 

 
 
 
Sóc educador infantil des de l’any 2006, actualment treballo a una llar d’infants de Tarragona i en el meu temps de lleure fa anys que em dedico fer l’activitat de contacontes amb titelles, amb el personatge del Donyet Contacontes. Aquesta activitat va néixer fruit de la meva vocació per la educació infantil i d’una gran admiració pels contes tradicionals i d’ara.
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
I aquí tenim al Donyet Penjafils, amic i company que vaig conèixer en el bosc màgic on vaig créixer, i que amb la seva guitarra, harmònica, ukelele i yembé, dona un poc més de colorit, amb cançons com:  "La Lluna i el Sol" i “cançó del Donyet" junts saltarem i riurem.





 
 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

ALIMENTA ELS SOMNIS